Obchodní podmínky
Více informaci o ochrana osobních údajů naleznete zde.
Obchodní podmínky
1. Obecná ustanovení
1.1. TYTO VŠEOBECNÉ obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím,
VOJTECH LUKA LAH, UL.GEN.KLAPKU 7051/10, KOMÁRNO 94501
Adresa: Námestie Kossutha 5, Komárno 94501, Slovensko, která je zapsána v Okresní úřad Komárno Číslo živnostenského rejstříku: 401-56-64,
IČO: 17601584
DIČ 1020364774
IČ pro DPH : SK1020364774
(DÁLE JEN "PRODÁVAJÍCÍ") A kupující, který PŘEDMĚTEM JE KÚPA A PRODEJ ZBOŽÍ NA INTERNETOVÉ STRÁNCE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU PRODÁVAJÍCÍHO.
KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO:
TEL. +421 35 7701125 nebo 605 757 781, E-MAIL: INFO@lukabela.eu
ORGÁNŮM DOZORU NAD PLNĚNÍM PODMÍNEK TÉTO SMLOUVY JE
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pro Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.2. STRANY SE DOHODLY, ŽE KUPUJÍCÍ ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY PRODÁVAJÍCÍMU POTVRZUJE, ŽE SOUHLASÍ S TÍM, ŽE TYTO VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A JEJICH PODMÍNKY A USTANOVENÍ SE VZTAHUJÍ NA VŠECHNY kupní smlouvy, UZAVŘENÉ NA JAKÉKOLI internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje PRODÁVAJÍCÍ, NA ZÁKLADĚ KTERÉ PRODÁVAJÍCÍ DODÁ ZBOŽÍ prezentovaných na dotčené internetové STRÁNCE kUPUJÍCÍMU (DÁLE JEN "KUPNÍ SMLOUVA") A NA VŠECHNY VZTAHY mezi prodávajícím a kupujícím, VZNIKLÉ ZEJMÉNA při uzavírání kupní smlouvy A REKLAMACI ZBOŽÍ.
1.3. VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY JSOU nedílnou součástí kupní smlouvy. V PŘÍPADĚ, ŽE PRODÁVAJÍCÍ A KUPUJÍCÍ uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou PODMÍNKY ODLIŠNÉ OD VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK, BUDOU USTANOVENÍ kupní smlouvy přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
1.4. SEZNAM ZBOŽÍ NA JAKÉKOLI internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje PRODÁVAJÍCÍ, JE katalogy BĚŽNĚ DODÁVANÉHO ZBOŽÍ A PRODÁVAJÍCÍ NEZARUČUJE OKAMŽITOU DOSTUPNOST VŠECH UVEDENÝCH MATERIÁLU. DOSTUPNOST ZBOŽÍ BUDE PRO KUPUJÍCÍHO POTVRZENÁ NA ZÁKLADĚ OTÁZKY KUPUJÍCÍHO.
2. ZPŮSOB uzavírání kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním NÁVRHU NA UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY KUPUJÍCÍHO PRODÁVAJÍCÍM VE FORMĚ E-MAILOVÉ ZPRÁVY KUPUJÍCÍHO zasláním PRODÁVAJÍCÍMU A / NEBO VE FORMĚ KUPUJÍCÍM vyplněním a odesláním FORMULÁŘE NA INTERNETOVÉ STRÁNCE PRODÁVAJÍCÍHO A / NEBO VE FORMĚ telefonické objednávce KUPUJÍCÍHO PRODÁVAJÍCÍMU (DÁLE JEN "OBJEDNÁVKA ").
2.2. Závazným akceptováním OBJEDNÁVKY KUPUJÍCÍHO PRODÁVAJÍCÍM JE TELEFONICKÉ POTVRZENÍ PRODÁVAJÍCÍM KUPUJÍCÍMU O akceptování objednávky po předchozím PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY KUPUJÍCÍM A PO OVĚŘENÍ DOSTUPNOSTI ZBOŽÍ, PLATNÝCH CEN A TERMÍNU DODÁNÍ ZBOŽÍ POŽADOVANÉHO KUPUJÍCÍM. AUTOMATICKY PROVÁDĚNÉ OZNÁMENÍ O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY DO ELEKTRONICKÉHO SYSTÉMU PRODÁVAJÍCÍHO, KTERÉ kupující obdrží NA SVOU emailovou adresu IHNED PO ODESLÁNÍ JEHO OBJEDNÁVKY, nejsou považována za tvrdá UZNÁVÁNÍ OBJEDNÁVKY; TOTO OZNÁMENÍ má pouze informativní charakter ZA ÚČELEM vyrozuměn KUPUJÍCÍHO O obdrženého JEHO OBJEDNÁVKY. NA E-mailová adresa KUPUJÍCÍHO MU BUDOU PŘÍPADNÉ ZASÍLÁNY VŠECHNY DALŠÍ INFORMACE OHLEDEM JEHO OBJEDNÁVKY.
2.3. ZÁVAZNÉ UZNÁVÁNÍ OBJEDNÁVKY OBSAHUJE ZEJMÉNA ÚDAJE O NÁZVU a specifikací ZBOŽÍ, JEHOŽ PRODEJ JE PŘEDMĚTEM kupní smlouvy, DÁLE DATA O CENĚ ZBOŽÍ A / NEBO JINÝCH SLUŽEB, ÚDAJ O dodací lhůty ZBOŽÍ, NÁZEV A ÚDAJE O MÍSTĚ, KDE MÁ být zboží dodáno A ÚDAJE O cENĚ, podmínky a TERMÍNU NÁKLADU NA DOHODNUTÁ MÍSTO DORUČENÍ ZBOŽÍ PRO kUPUJÍCÍHO, ÚDAJE O prodávajícího (OBCHODNÍ JMÉNO, sÍDLO, IČO, ČÍSLO ZÁPISU V OBCHODNÍM REJSTŘÍKU A POD.) NEBO JINÉ ÚDAJE.
2.4. V PŘÍPADĚ PROBÍHAJÍCÍCH AKCIÍ SE PRODEJ ZBOŽÍ NA INTERNETOVÉ STRÁNCE PRODÁVAJÍCÍHO SPRAVOVÁN KROMĚ TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK AJ závažných PODMÍNKAMI PŘÍSLUŠNÉ AKCE. V PŘÍPADĚ, ŽE kupující objednal ZBOŽÍ V ROZPORU S PODMÍNKAMI PŘÍSLUŠNÉ AKCE, PRODÁVAJÍCÍ JE OPRÁVNĚN OBJEDNÁVKU KUPUJÍCÍHO STORNOVAT. O stornování objednávky bude zákazník informován TELEFONICKY NEBO PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU A V PŘÍPADĚ ÚHRADY KUPNÍ CENY NEBO JEJÍ ČÁSTI MU BUDOU PROSTŘEDKY VRÁCENO V LHŮTĚ DO 14 DNÍ NA NÍM URČENÝ ÚČET, POKUD SE S PRODÁVAJÍCÍM nedohodnou jinak.
3. PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
3.1. PRODÁVAJÍCÍ JE POVINNÝ:
DODAT NA ZÁKLADĚ objednávka potvrzena PRODÁVAJÍCÍM KUPUJÍCÍMU ZBOŽÍ V dohodnutá množství, KVALITĚ A TERMÍNU a zábaly HO NEBO opatřit pro přepravu ZPŮSOBEM nezbytným pro jeho uchování A OCHRANU,
ZAJISTIT, ABY dodané zboží splňovalo PLATNÉ PŘEDPISY SR
Odevzdat kupujícímu NEJPOZDĚJI CELKEM ZBOŽÍM PŘÍBALOVÉ NEBO ELEKTRONICKÉ PODOBĚ VŠECHNY DOKLADY NUTNÉ NA PŘEVZETÍ A UŽÍVÁNÍ ZBOŽÍ A DALŠÍ DOKLADY PŘEDEPSANÉ PRÁVNÍMI PŘEDPISY (NÁVODY V SLOVENSKÉM JAZYCE, ZÁRUČNÍ LIST, DODACÍ LIST, DAŇOVÝ DOKLAD).
3.2. PRODÁVAJÍCÍ MÁ PRÁVO NA ŘÁDNĚ A VČASNÉ ZAPLACENÍ KUPNÍ CENY OD KUPUJÍCÍHO za dodání zboží.
3.3. SPOLEČNOST VOJTECH LUKA LAH SI VYHRAZUJE PRÁVO OVĚŘIT TOTOŽNOST KUPUJÍCÍHO NEBO osoba pověřená K ODBĚRU ZBOŽÍ Při osobním odběru zboží NA SVÉ PRODEJNĚ GOLD CARP A TO V PŘÍPADECH, KDY JE DODÁVKA ZBOŽÍ KUPUJÍCÍM placených PŘEDEM KARTOU, PROSTŘEDNICTVÍM BANKOVNÍHO PŘEVODU NEBO PROSTŘEDNICTVÍM fakturu se splatností.
4. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
4.1. KUPUJÍCÍ JE POVINNÝ:
PŘEVZÍT zakoupené nebo objednané ZBOŽÍ,
ZAPLATIT PRODÁVAJÍCÍMU dohodnutou kupní CENU ve smluvené lhůtě SPLATNOSTI VČETNĚ NÁKLADŮ NA DORUČENÍ ZBOŽÍ,
nepoškozovat dobré OBCHODNÍ JMÉNO PRODÁVAJÍCÍHO,
4.2. KUPUJÍCÍ MÁ PRÁVO NA DODÁNÍ ZBOŽÍ V MNOŽSTVÍ, KVALITĚ, TERMÍNU A MÍSTĚ dohodnou V závazném akceptování OBJEDNÁVKY.
5. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
5.1. ZBOŽÍ JE PRODÁVÁN PODLE EXPONOVANÉ VZORŮ, KATALOGŮ, TYPOVÝCH LISTŮ A vzorníku PRODÁVAJÍCÍHO UMÍSTĚNÝCH NA INTERNETOVÉ STRÁNCE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU PRODÁVAJÍCÍHO. Dodání zboží MÁ DOBU MINIMÁLNÍ TRVANLIVOSTI PŘES 2 MĚSÍCE PŘED DATEM SPOTŘEBY. V PŘÍPADĚ kratší doby TRVANLIVOSTI kontaktů před DODÁNÍM PRODÁVAJÍCÍ TELEFONICKY NEBO POŠTOU KUPUJÍCÍHO A ZBOŽÍ DODÁ AŽ PO souhlasem kupujícího.
5.2. KUPUJÍCÍ JE POVINNÝ PŘEVZÍT ZBOŽÍ V MÍSTĚ, KTERÉ JE PODLE akceptaci objednávky KUPUJÍCÍHO PRODÁVAJÍCÍM. . PO UPLYNUTÍ 14 DNÍ PO DNI, KDYŽ BYL KUPUJÍCÍ POVINNÝ ZBOŽÍ PŘEVZÍT, JE PRODÁVAJÍCÍ OPRÁVNĚN UPUSTIT OD KUPNÍ SMLOUVY A PRODAT ZBOŽÍ TŘETÍ OSOBĚ.
5.3. PRODÁVAJÍCÍ JE oprávněn vyzvat KUPUJÍCÍHO NA PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PŘED POZBYTÍM LHŮTY dohodnuto v kupní smlouvě.
5.4. VÁHA, ROZMĚRY A OSTATNÍ ÚDAJE O ZBOŽÍ OBSAŽENÉ v katalozích, prospektech A JINÝCH písemností PRODÁVAJÍCÍHO udávané výrobcem se mohou lišit od SKUTEČNOSTI O ± 3% Z UVEDENÉ HODNOTY.
5.5. Místem dodání zboží je MÍSTO PODLE akceptaci objednávky PRODÁVAJÍCÍM, AK se strany nedohodnou V KUPNÍ SMLOUVĚ JINAK.
5.6. V PŘÍPADĚ, AK PRODÁVAJÍCÍ dopravy zboží KUPUJÍCÍMU NA MÍSTO URČENÉ V kupní smlouvy kupující, KUPUJÍCÍ JE POVINEN PŘEVZÍT ZBOŽÍ OSOBNĚ NEBO ZAJIŠTĚNÍ, ABY ZBOŽÍ převzala OSOBA, pověřenými PRO PŘÍPAD SVÉ NEPŘÍTOMNOSTI NA PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PODLE KUPNÍ SMLOUVĚ A PODEPSAT PROTOKOL O DORUČENÍ A PŘEDÁNÍ ZBOŽÍ. TŘETÍ osoba oprávněná k převzetí zboží uvedeného V KUPNÍ SMLOUVĚ JE POVINNÁ PŘEDLOŽIT PRODÁVAJÍCÍMU ORIGINÁL NEBO KOPII kupní smlouvy a doklad o zaplacení ZBOŽÍ A PÍSEMNÉ OPRÁVNĚNÍ. AK BUDE NUTNÉ DODÁVKY OPAKOVANOU Z DŮVODU NEPŘÍTOMNOSTI KUPUJÍCÍHO na místo určení v KUPNÍ SMLOUVĚ, VŠECHNY NÁKLADY S TÍM VZNIKLÉ TÍŽI KUPUJÍCÍ, A TO ZEJMÉNA OPAKOVANÉ DODÁNÍ ZBOŽÍ NA MÍSTO URČENÍ V KUPNÍ SMLOUVĚ A skladné ve výši PODLE BODĚ 3 TOHOTO ČLÁNKU TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK. ZBOŽÍ SE POVAŽUJE ZA převzetí ve smyslu BODU 10.2. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK.
5.7. KUPUJÍCÍM DOPORUČUJEME ZKONTROLOVAT ZÁSILKU, TEDA ZBOŽÍ, JAK AJ JEHO OBAL BEZPROSTŘEDNĚ PŘI JEHO DORUČENÍ. V PŘÍPADĚ, ŽE KUPUJÍCÍ ZJISTÍ, ŽE ZBOŽÍ NEBO OBAL ZBOŽÍ JE MECHANICKY POŠKOZENÝ, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci A ZA JEHO PŘÍTOMNOSTI ZKONTROLOVAT STAV ZBOŽÍ. V PŘÍPADĚ ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI JEHO PŘEVZETÍ KUPUJÍCÍM SA DOPORUČE ihned při převzetí zboží vyhotovit záznam o ROZSAHU A POVAZE POŠKOZENÍ ZBOŽÍ (škodných ZÁPIS), jehož správnost potvrdí DOPRAVCE. NA ZÁKLADĚ TAKTO vyhotoveného záznamu doručení prodávajícímu MŮŽE PRODÁVAJÍCÍ PO UZAVŘENÍ ŠKODNÉ UDÁLOSTI S dopravci poskytují ODSTRANĚNÍ NEDOSTATKU ZBOŽÍ SLEVU NA ZBOŽÍ A V PŘÍPADĚ neodstranitelné vady ZBOŽÍ DODAT KUPUJÍCÍMU NOVÉ ZBOŽÍ.
5.8. ZPŮSOBY PLATEB:
- PLATBA NA DOBÍRKU,
- V HOTOVOSTI při převzetí zboží na pobočce,
- PLATBA NA ÚČET,
5.9. PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET. AK SI ZVOLÍTE PLATBU klasické bankovní PŘEVODEM, NA E-MAIL Vám zašleme zálohovou fakturu. PO připsání platby na náš ÚČET odešleme ZÁSILKU dohodnutým způsobem DOPRAVY. JE NUTNÉ, ABY BYLA částka připsána na NÁŠ ÚČET nejpozději do pěti pracovních dnů od potvrzení OBJEDNÁVKY V OPAČNÉM PŘÍPADĚ LZE POVAŽOVÁNO OBJEDNÁVKU za zrušené. Při osobním odběru zboží, JE NUTNÉ PŘEDLOŽIT DOKLAD totožnosti (občanský průkaz, PAS).
6. KUPNÍ CENA
VŠECHNY CENY JSOU UVEDENÉ S DPH.
6.1. Kupující je povinen zaplatit PRODÁVAJÍCÍMU dohodnutou kupní cenu zboží V KUPNÍ SMLOUVĚ A / NEBO PODLE CENÍKU PRODÁVAJÍCÍHO PLATNÉHO V ČASE ZADÁNÍ KUPNÍ SMLOUVY VČETNĚ NÁKLADŮ NA DORUČENÍ ZBOŽÍ (DÁLE JEN "KUPNÍ CENA") hotovostním PLATBY V URČENÉ provozovně prodávajícího, DOBÍRKOU V MÍSTĚ DODÁNÍ ZBOŽÍ , DOBÍRKOU PROSTŘEDNICTVÍM poštovním společnostem, PLATBOU PROSTŘEDNICTVÍM společnosti poskytující SPOTŘEBITELSKÉ ÚVĚRY NEBO bezhotovostním převodem na účet PRODÁVAJÍCÍHO, PODLE závazné akceptaci OBJEDNÁVKY.
6.2. V PŘÍPADĚ, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, ZA DEN PLATBY SA POVAŽUJE DEN, KDY BYLA CELÁ KUPNÍ CENA připsána na účet prodávajícího.
6.3. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu ZA REZERVACE ZBOŽÍ V LHŮTĚ PODLE kupní smlouvy, NEJPOZDĚJI VŠAK při převzetí zboží.
6.4. V PŘÍPADĚ, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu ZA ZBOŽÍ REZERVACE V KUPNÍ SMLOUVĚ, Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení KUPNÍ CENY POUZE V SOULADU S PRÁVNÍMI PŘEDPISY SR.
6.5. NÁKLADY SPOJENÉ S MONTÁŽÍ A vynášení ZBOŽÍ NEJSOU ZAHRNUTY V KUPNÍ CENĚ ZBOŽÍ A PRODÁVAJÍCÍ TYTO SLUŽBY NENÍ POVINEN KUPUJÍCÍMU PŘEDÁVAT.
6.6. VŠECHNY AKCE PLATÍ DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB, POKUD PŘI konkrétních produktů NENÍ STANOVENO JINAK.
7. VSTUP VLASTNICTVÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
7.1. KUPUJÍCÍ nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny ZA ZBOŽÍ.
7.2. NEBEZPEČÍ ŠKODY NA zboží přechází na kupujícího V ČASE KDYŽ převezme zboží od prodávajícího, NEBO KDYŽ TAK NEUDĚLÁ VČAS, TAK V ČASE, KDYŽ MU prodávající umožní nakládat se ZBOŽÍM A kupující zboží nepřevezme.
8. REKLAMAČNÍ ŘÁD (ODPOVĚDNOST ZA CHYBY, ZÁRUKA, REKLAMACE)
8.1. PRODÁVAJÍCÍ ODPOVÍDÁ ZA VADY ZBOŽÍ A KUPUJÍCÍ JE POVINEN REKLAMACI okamžitě použitelná U PRODÁVAJÍCÍHO PODLE platným reklamačním řádem. INFORMACE O SERVISNÍCH MÍSTECH PRO ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS JSOU UVEDENÉ NA ZADNÍ STRANĚ ZÁRUČNÍHO LISTU, RESP. BUDOU KUPUJÍCÍMU PŘÍPADNÉ POSKYTNUTÉ NA POŽÁDÁNÍ TELEFONICKY NEBO PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU.
8.2. NA VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ UVEDENÝCH TENTO REKLAMAČNÍ ŘÁD. KUPUJÍCÍ ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY PRODÁVAJÍCÍMU POTVRZUJE, ŽE SI REKLAMAČNÍ ŘÁD PŘEČETL A byl seznámen O PODMÍNKÁCH A PRAVIDLECH REKLAMACE ZBOŽÍ VČETNĚ DAT O TOM, KDE LZE REKLAMACI UPLATNIT, A O PROVÁDĚNÍ ZÁRUČNÍCH OPRAV PODLE UST. § 18 ODS. 1 ZÁKONA Č. 250/2007 Z. Z. O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE A O ZMĚNĚ ZÁKONA ČESKÉ NÁRODNÍ RADY Č. 372/1990 ZB. O PŘESTUPCÍCH ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon").
8.3. REKLAMAČNÍ ŘÁD POKRÝVÁ ZBOŽÍ ZAKOUPENÝ KUPUJÍCÍM OD PRODÁVAJÍCÍHO VE FORMĚ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU NA INTERNETOVÉ STRÁNCE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU PRODÁVAJÍCÍHO.
8.4. REKLAMAČNÍ ŘÁD V TÉTO PODOBĚ JE PLATNÝ PRO VŠECHNY OBCHODNÍ PŘÍPADY, POKUD NEJSOU smlouvu sjednanou JINÉ ZÁRUČNÍ PODMÍNKY.
8.5. Kupující má právo uplatnit SI U PRODÁVAJÍCÍHO ZÁRUKU LEN NA ZBOŽÍ, KTERÉ VYKAZUJE CHYBY, KTERÉ zavinil výrobce, DODAVATEL NEBO PRODÁVAJÍCÍ, VZTAHUJE SE NĚJ ZÁRUKA A bylo zakoupeno u prodávajícího.
8.6. KUPUJÍCÍ JE POVINNÝ PROVÉST prohlídku zboží při převzetí ZBOŽÍ. Pokud tak neučiní, může uplatnit nároky z CHYB zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, ŽE TYTO CHYBY MAL ZBOŽÍ JIŽ V ČASE PŘEVZETÍ ZBOŽÍ.
8.7. BĚHEM ZÁRUČNÍ DOBY MÁ ZÁKAZNÍK PRÁVO NA BEZPLATNÉ ODSTRANĚNÍ CHYBY NA ZÁKLADĚ ZBOŽÍ VČETNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ, DOKUMENTACE A NÁVODU oprávněným zástupcem PRODÁVAJÍCÍHO spolu se záručním listem a doklad o zaplacení.
8.8. AK ZBOŽÍ VYKAZUJE VADY, ZÁKAZNÍK MÁ PRÁVO UPLATNIT REKLAMACI V provozovně prodávajícího PODLE UST. § 18 ODS. 2 ZÁKONA. KUPUJÍCÍ V LISTE přesně označí DRUH A OBLAST vad zboží A TENTO LIST SPOLU S reklamované zboží, kopii dokladu o koupi a kopii ZÁRUČNÍHO LISTU odešle PRODÁVAJÍCÍMU. Reklamační řízení začíná dnem DORUČENÍ UVEDENÝCH LISTIN NA UPLATNĚNÍ REKLAMACE A reklamované zboží PRODÁVAJÍCÍMU. ZAČÁTEK reklamačního řízení JE ZÁROVEŇ dnem uplatnění reklamace. REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ je nutné doručit DO SÍDLA PRODÁVAJÍCÍHO, AK SA smluvní strany nedohodnou jinak (NAPŘ. DOPRAVIT ZBOŽÍ PŘÍMO DO SERVISNÍHO STŘEDISKA).
8.9. PRODÁVAJÍCÍ JE POVINNÝ PŘIJMOUT REKLAMACI VE zařízeních, které JE PŘIJETÍ REKLAMACE MOŽNÉ, TEDA ve svém sídle NEBO U URČENÉ OSOBY PODLE UST. § 18 ODS. 2 ZÁKONA.
8.10. V prostorách uvedených v bodu 8.9 TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK PŘIJÍMÁNÍM REKLAMACÍ JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN ZAJISTIT PŘÍTOMNOST osoba pověřená vyřídit reklamaci PODLE UST. § 18 ODS. 3 ZÁKONA.
8.11. KUPUJÍCÍ JE POVINNÝ REKLAMOVAT VADY ZBOŽÍ U prodávající bez zbytečného odkladu, JINAK KUPUJÍCÍMU ZANIKÁ PRÁVO VŮČI PRODÁVAJÍCÍMU NA BEZPLATNÉ ODSTRANĚNÍ CHYBY.
8.12. PRODÁVAJÍCÍ NEBO URČENÁ OSOBA vydat kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží VE VHODNÉ FORMĚ ZVOLENÉ PRODÁVAJÍCÍM NAPŘ. VE FORMĚ MAILU NEBO PŘÍBALOVÉ PODOBĚ, V NÍŽ JE POVINEN PŘESNĚ OZNAČIT VADY ZBOŽÍ PODLE UST. § 18 ODS. 5 ZÁKONA a poučit SPOTŘEBITELE O JEHO PRÁVECH, KTERÉ MU VYPLÝVAJÍ Z UST. § 622 A UST. § 623 OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU. AK JE reklamace uplatněna PROSTŘEDNICTVÍM prostředky dálkové komunikace, PRODÁVAJÍCÍ JE POVINEN POTVRZENÍ O uplatnění reklamace doručit KUPUJÍCÍMU IHNED; POKUD NELZE POTVRZENÍ doručit IHNED, musí být doručeno BEZ zbytečného odkladu, nejpozději VŠAK SPOLU S DOKLADEM O VYBAVENÍ REKLAMACE; POTVRZENÍ O uplatnění reklamace nemusí doručovat, AK KUPUJÍCÍ MÁ možnost prokázat UPLATNĚNÍ REKLAMACE JINAK.
8.13. NA ZÁKLADĚ ROZHODNUTÍ KUPUJÍCÍHO, KTERÉ ZE SVÝCH PRÁV PODLE UST. § 622 A UST. § 623 OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU UPLATŇUJE, JE PRODÁVAJÍCÍ NEBO URČENA OSOBA POVINNÁ URČIT ZPŮSOB VYBAVENÍ REKLAMACE DLE UST. § 2 PÍSM. M) ZÁKONA IHNED, ve složitějších případech do 3 DNÍ OD ZAČÁTKU reklamačního řízení, V odůvodněných případech, zejména AK SA vyžaduje složité TECHNICKÉ ZHODNOCENÍ STAVU ZBOŽÍ, NEJPOZDĚJI DO 30 DNÍ PO DNI ZAČÁTKU reklamačního řízení. PO určení způsobu vyřízení REKLAMACE PRODÁVAJÍCÍ NEBO URČENÁ OSOBA reklamaci vyřídit IHNED, V odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit AJ POZDĚJI. VYBAVENÍ REKLAMACE VŠAK nejvýše 30 dnů ode dne uplatnění REKLAMACE. PO UPLYNUTÍ LHŮTY NA VYBAVENÍ REKLAMACE MÁ SPOTŘEBITEL právo od smlouvy odstoupit NEBO MÁ PRÁVO NA VÝMĚNU ZBOŽÍ ZA NOVÉ ZBOŽÍ. O ukončení reklamačního řízení A VÝSLEDKU REKLAMACE INFORMUJE PRODÁVAJÍCÍ KUPUJÍCÍHO formě dohodnuté MEZI oběma stranami (E-MAILEM A doporučeného dopisu) A ZÁROVEŇ BUDE KUPUJÍCÍMU SPOLU S zboží doručeno REKLAMAČNÍ PROTOKOL. AK KUPUJÍCÍ REKLAMACI ZBOŽÍ použije po PRVNÍCH 12 MĚSÍCŮ od uzavření kupní smlouvy, MŮŽE Prodávající vyřídí reklamace zamítnuta LEN NA ZÁKLADĚ VYJÁDŘENÍ znalců nebo STANOVISKA PŘIDĚLEN autorizovanou nebo schválenými OSOBOU NEBO STANOVISKA URČENÉ OSOBY (DÁLE JEN "ODBORNÉ POSOUZENÍ ZBOŽÍ"). BEZ OHLEDU NA VÝSLEDEK VĚDECKÉHO POSOUZENÍ NEMŮŽE PRODÁVAJÍCÍ OD KUPUJÍCÍHO VYŽADOVAT ÚHRADU NÁKLADŮ NA ODBORNÉ POSOUZENÍ ZBOŽÍ ANI JINÉ NÁKLADY SOUVISEJÍCÍ S odborného posouzení zboží.
AK KUPUJÍCÍ REKLAMACI VÝROBKU Použije PO 12 MĚSÍCÍCH od uzavření kupní smlouvy A PRODÁVAJÍCÍ ji zamítá, OSOBA, KTERÁ REKLAMACI vybavila, JE POVINNÁ V DOKLADU O VYBAVENÍ REKLAMACE UVÉST, KOMU MŮŽE KUPUJÍCÍ ZASLAT ZBOŽÍ NA ODBORNÉ POSOUZENÍ. AK KUPUJÍCÍ zboží zaslat NA ODBORNÉ POSOUZENÍ URČENÉ OSOBĚ PODLE DOKLADU O VYBAVENÍ REKLAMACE, NÁKLADY VĚDECKÉHO POSOUZENÍ ZBOŽÍ, JAK AJ VŠECHNY OSTATNÍ S SOUVISEJÍCÍ účelně vynaložené náklady nese PRODÁVAJÍCÍ JAKKOLI VÝSLEDEK ODBORNÉHO POSOUZENÍ. AK KUPUJÍCÍ odborného posouzení prokázat ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA reklamovanou vadu ZBOŽÍ MŮŽE REKLAMACI UPLATNIT ZNOVU; BĚHEM PROVÁDĚNÍ ODBORNÉHO POSOUZENÍ ZBOŽÍ ZÁRUČNÍ doba neběží. PRODÁVAJÍCÍ JE POVINNÝ KUPUJÍCÍMU UHRADIT DO 14 DNÍ PO DNI ZNOVU POUžITÉ REKLAMACE VŠECHNY NÁKLADY VYNALOŽENÉ NA ODBORNÉ POSOUZENÍ ZBOŽÍ, JAK AJ VŠECHNY S SOUVISEJÍCÍ účelně vynaložené náklady. ZNOVU uplatněnou reklamaci NELZE ODMÍTNOUT.
8.14. PRODÁVAJÍCÍ MŮŽE VŽDY namísto odstranění vady VYMĚNIT vadnou věc za bezvadnou, AK TO KUPUJÍCÍMU nezpůsobí závažné OBTÍŽE.
8.15. Prodávající je povinen vyřídit REKLAMACI A KONEC REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ JEDNÍM Z NÁSLEDUJÍCÍCH ZPŮSOBŮ:
vydání opraveného ZBOŽÍ,
VÝMĚNOU ZBOŽÍ,
VRÁCENÍM KUPNÍ CENY ZBOŽÍ,
písemné výzvy NA PŘEVZETÍ PRODÁVAJÍCÍM URČENÉHO PLNĚNÍ,
odůvodnění zamítnutí reklamace ZBOŽÍ.
8.16. PRODÁVAJÍCÍ JE POVINNÝ O PRAVIDLECH URČENÍ ZPŮSOBU VYBAVENÍ REKLAMACE A O ZAŘÍZENÍ REKLAMACE KUPUJÍCÍMU vydán písemný doklad NEJPOZDĚJI DO 30 DNÍ PO DNI UPLATNĚNÍ REKLAMACE PROSTŘEDNICTVÍM POŠTOVNÍ NEBO kurýrní NEBO rozvážkové službě, NEBO PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU.
8.17. ZÁRUČNÍ DOBA JE 24 MĚSÍCŮ (POKUD NENÍ PRO KONKRÉTNÍ PŘÍPADY PODLE JINÉ ZÁRUČNÍ DOBA) A počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
8.18. Záruční doba se prodlužuje O DOBU, BĚHEM KTERÉ KUPUJÍCÍ NEMOHL POUŽÍVAT ZBOŽÍ Z DŮVODU ZÁRUČNÍ OPRAVY ZBOŽÍ.
8.19. V PŘÍPADĚ VÝMĚNY ZBOŽÍ ZA NOVÝ DOSTANE KUPUJÍCÍ DOKLAD, NA KTERÉM BUDE PODLE vyměněné zboží, A PŘÍPADNÉ DALŠÍ REKLAMACE PLATÍ NA ZÁKLADĚ původního dodacího listu A TOHOTO reklamačních DOKLADU. V PŘÍPADĚ VÝMĚNY ZBOŽÍ ZA NOVÝ začne běžet záruční doba ZNOVU OD PŘEVZETÍ NOVÉHO ZBOŽÍ, ALE POUZE NA NOVÉ ZBOŽÍ.
8.20. VŠECHNY ZÁRUČNÍ OPRAVY JSOU V PŘÍPADĚ, POKUD DO ČASU JEJICH UPLATNĚNÍ nezanikne NÁROK NA UPLATNĚNÍ ZÁRUKY PODLE BODU 8.16 TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK, BEZPLATNÉ.
8.21. HLEDISKA odstranitelné vady, BUDE REKLAMACE VYBAVENA PODLE ROZHODNUTÍ KUPUJÍCÍHO PODLE BODU 8.13. TĚCHTO reklamačních A OBCHODNÍCH PODMÍNEK NÁSLEDUJÍCÍM ZPŮSOBEM:
PRODÁVAJÍCÍ zajistit odstranění CHYBY NEBO
PRODÁVAJÍCÍ CHYBNÝ zboží vyměnit.
8.22. HLEDISKA CHYBU, kterou nelze odstranit, NEBO O JEDNU často zmiňovanou odstranitelné vady, NEBO O VĚTŠÍ POČET RŮZNÝCH odstranitelné vady, a která brání tomu, ABY MOHL BÝT ZBOŽÍ řádně užívána jako BEZ CHYBY, prodávající vyřídí PODLE ROZHODNUTÍ KUPUJÍCÍHO PODLE BODU 8.13 . TĚCHTO reklamačních A OBCHODNÍCH PODMÍNEK REKLAMACI NÁSLEDUJÍCÍM ZPŮSOBEM:
VÝMĚNOU ZBOŽÍ ZA ZBOŽÍ JINÝ, FUNKČNÍ, stejných nebo lepších TECHNICKÝCH PARAMETRŮ NEBO
V PŘÍPADĚ, ŽE NEMŮŽE PRODÁVAJÍCÍ PROVÉST VÝMĚNU ZBOŽÍ ZA JINÝ, vyřídí reklamaci vystavením dobropisu NA CHYBNÝ ZBOŽÍ.
8.23. VYBAVENÍ REKLAMACE POKRÝVÁ NA CHYBY uvedeny ve formuláři pro UPLATNĚNÍ REKLAMACE.
8.24. PRO ÚČELY REKLAMACE SA ZA často zmiňovanou odstranitelné vady POVAŽUJE VÝSKYT JEDNÉ odstranitelných vad VÍCE NEŽ DVAKRÁT.
8.25. PRO ÚČELY REKLAMACE SA ZA VĚTŠÍ POČET RŮZNÝCH odstranitelných vad POVAŽUJE VÝSKYT PŘES TŘÍ RŮZNÝCH odstranitelných vad SOUČASNĚ.
8.26. PRO ÚČELY REKLAMACE SA ZA DOBU, BĚHEM KTERÉ PO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY NEMŮŽE KUPUJÍCÍ PRO VADY ZBOŽÍ ŘÁDNĚ SE ZBOŽÍ, POVAŽUJE DOBA, KTERÁ TVOŘÍ CELKEM VÍCE NEŽ 180 DNÍ.
8.27. V PŘÍPADĚ, ŽE PRODÁVAJÍCÍ UKONČÍ REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ JAK ODŮVODNĚNÍ ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE, ALE CHYBA VÝROBKU OBJEKTIVNÍ neexistují a nebyla odstraněna, MŮŽE SI KUPUJÍCÍ uplatnit své právo na ODSTRANĚNÍ VADY ZBOŽÍ PROSTŘEDNICTVÍM SOUDU.
9. OSOBNÍ ÚDAJE A JEJICH OCHRANA / VIZ OCHRANA OSOBNÍCH DAT SEKCE /
Více informaci o ochrana osobních údajů najdete zde.
10. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
10.1.
10.2. KUPUJÍCÍMU VZNIKÁ PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU ZA PODMÍNEK UPRAVENÝCH ZÁKONEM Č. 102/2014 CFU O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE PŘI PRODEJI ZBOŽÍ NEBO POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB NA ZÁKLADĚ SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU NEBO SMLOUVY UZAVŘENÉ MIMO PROVOZNÍCH PROSTORŮ PRODÁVAJÍCÍHO AO ZMĚNĚ NĚKTERÝCH ZÁKONŮ (DÁLE JEN "ZÁKON O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE PŘI PRODEJI ZBOŽÍ") A TO DO 14 DNÍ ode dne převzetí zboží . KUPUJÍCÍ MÁ PRÁVO V RÁMCI TÉTO LHŮTY ZBOŽÍ ROZVINOUT A odzkoušet obdobným způsobem jako JE BĚŽNÉ PŘI NÁKUPU V klasickém "kamenných" obchodech. Odzkoušet VŠAK NEZNAMENÁ ZAČÍT ZBOŽÍ POUŽÍVAT A PAK HO VRÁTIT PRODÁVAJÍCÍMU. ZBOŽÍ SE POVAŽUJE ZA převzetím kupující okamžiku, kdy KUPUJÍCÍ NEBO NÍM URČENÁ TŘETÍ OSOBA S VÝJIMKOU DOPRAVCE převezme VŠECHNY ČÁSTI OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ NEBO POKUD SE
A) DODÁVKY OBJEDNÁNO KUPUJÍCÍM V JEDNÉ OBJEDNÁVCE DODÁVAJÍ odděleně okamžiku převzetí zboží, který byl dodán JAK POSLEDNÍ, NEBO POKUD SE
B) DODÁVÁ ZBOŽÍ ZAHRNOVAL VÍCE DÍLŮ NEBO KUSŮ, okamžiku převzetí POSLEDNÍHO DÍLU NEBO POSLEDNÍHO KUSU, NEBO POKUD SE
C) ZBOŽÍ DODÁVÁ OPAKOVANĚ v určeném období okamžiku převzetí PRVNÍHO DODANÉHO ZBOŽÍ.
10.3. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY MUSÍ KUPUJÍCÍ učinit písemně. (TU SI MŮŽETE STÁHNOUT FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ V našem internetovém obchodě. V PŘÍPADĚ, ŽE SE ROZHODNETE V LHŮTĚ DO 14-TI DNÍ VRÁTIT objednané zboží, FORMULÁŘ SI STÁHNĚTE DO POČÍTAČE, VYTISKNĚTE, VYPLŇTE A POŠLETE CELKEM ZBOŽÍM.) < / p>
10.4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY PODLE procházejícího BODU TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK MUSÍ OBSAHOVAT IDENTIFIKACI KUPUJÍCÍHO, ČÍSLO A DATUM OBJEDNÁVKY, přesné specifikace ZBOŽÍ, ZPŮSOB, JAKÝM MÁ PRODÁVAJÍCÍ VRÁTIT JIŽ PŘIJATÁ PLNĚNÍ ZEJMÉNA ČÍSLO ÚČTU A / nebo poštovní adresy. ZÁROVEŇ S odstoupení od kupní smlouvy DOPORUČUJEME doručí prodávajícímu zboží SPOLU S PŘÍSLUŠENSTVÍM VČETNĚ DOKUMENTACE, návod, záruční list, doklad o zaplacení a POD. A v originálním obalu.
10.5. AK KUPUJÍCÍ odstoupit od smlouvy, ZRUŠENÍ SA OD ZAČÁTKU AJ KAŽDÁ DOPLŇKOVÁ SMLOUVA SOUVISEJÍCÍ SE SMLOUVOU, OD KTERÉ kupující odstoupí.
10.6. KUPUJÍCÍ může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je DODÁNÍ ZBOŽÍ, AJ PŘED začátek běhu lhůty pro ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. LHŮTA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY je zachována, AK kupující zašle OZNÁMENÍ O uplatnění práva odstoupit OD SMLOUVY PŘED TÍM, než uplyne lhůta k ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
10.7. PRODÁVAJÍCÍ VRÁTÍ PŘI platném odstoupení OD SMLOUVY KUPUJÍCÍMU kupní cenu VČETNĚ NÁKLADŮ, KTERÉ kupující vynaložil V souvislosti s objednáním zboží, AK KUPUJÍCÍ SPOLU S zboží předložit PRODÁVAJÍCÍMU PÍSEMNÉ DOKLADY O VYNALOŽENÝCH NÁKLADECH, KTERÉ kupující vynaložil V souvislosti s objednáním zboží. NÁKLADY NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ nesnáší KUPUJÍCÍ POUZE V TOM PŘÍPADĚ, AK ZBOŽÍ PLNĚ neodpovídá kvalitativním požadavkům A ZÁROVEŇ BOL VADNÝ. ZA ZBOŽÍ PLNĚ odpovídající kvalitativním POŽADAVKŮM SA POVAŽUJE ZBOŽÍ STEJNÉ NEBO PODOBNÉ CHARAKTERISTIKY, JAKÁ JE UVEDENA V NABÍDCE ZBOŽÍ NA INTERNETOVÉ STRÁNCE PRODÁVAJÍCÍHO.
10.8. PRODÁVAJÍCÍ NENÍ povinen vrátit kupujícímu VŠECHNY PLATBY PODLE BODU 10.8. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK PŘED TÍM, JAK MU JE ZBOŽÍ OD KUPUJÍCÍHO doručení NEBO DOKUD kupující neprokáže ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT PRODÁVAJÍCÍMU. PLATBA ZA ZAKOUPENÝ ZBOŽÍ BUDE TEDY PRODÁVAJÍCÍM uhrazena kupujícím AŽ PO doručení vráceného zboží ZPĚT NA ADRESU UVEDENOU V BODE 10.5. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK NEBO NA ZÁKLADĚ doklady prokazující ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT PODLE TOHO, co nastane dříve.
10.9. V PŘÍPADĚ, ŽE KUPUJÍCÍ odstoupit od smlouvy v SMYSLU BODU 10.2. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK A doručí prodávajícímu zboží, KTERÝ JE POUŽITÉ A JE POŠKOZENÝ NEBO NEÚPLNÝ NEBO HODNOTA předmětné zboží JE ZNÍŽENÁ V DŮSLEDKU TAKOVÉHO ZACHÁZENÍ ZBOŽÍM, KTERÉ JE NAD RÁMEC ZACHÁZENÍ NUTNÉHO PRO DETEKCI VLASTNOSTÍ A FUNKČNOSTI ZBOŽÍ, MÁ PRODÁVAJÍCÍ VŮČI KUPUJÍCÍMU NÁROK NA NÁHRADU ŠKODY VE VÝŠI HODNOTY OPRAVY ZBOŽÍ A uvedením zboží do původního STAVU RESP. PRÁVAJÚCI má právo požadovat od SPOTŘEBITELE NÁHRADA SNÍŽENÍ HODNOTY ZBOŽÍ.
10.10.KUPUJÚCI JE POVINEN NEJPOZDĚJI DO 14 DNÍ PO DNI odstoupení ZASLAT ZPĚT NEBO předat prodávajícímu ZBOŽÍ SPOLU S PŘÍSLUŠENSTVÍM VČETNĚ DOKUMENTACE, návod, záruční list, doklad o zaplacení a POD. A v originálním obalu.
10.11. Při odstoupení od smlouvy, KUPUJÍCÍ snášel PŘÍMÉ NÁKLADY NA REFUND PRODÁVAJÍCÍMU NEBO osoba pověřená PRODÁVAJÍCÍM NA PŘEVZETÍ ZBOŽÍ. PŘÍMÉ NÁKLADY SPOJENÉ S VRÁCENÍM ZBOŽÍ nelze rozumně stanovit předem. PODLE DOSTUPNÝCH INFORMACÍ JE PŘEDPOKLÁDANÝ ODHAD TĚCHTO NÁKLADŮ PODLE VELIKOSTI, HMOTNOSTI ZBOŽÍ, VZDÁLENOSTI ODKUD proběhne REFUND A OD CEN ZA KTERÉ KUPUJÍCÍM VYBRANÝ PŘEPRAVCE POSKYTUJE SVÉ SLUŽBY VE VÝŠI OD 2, - EUR DO 50, - EUR.
10.12. Při odstoupení od smlouvy, KUPUJÍCÍ snášejí i PŘÍMÉ NÁKLADY NA REFUND, KTERÝ vzhledem k jeho povaze NELZE VRÁTIT PROSTŘEDNICTVÍM POŠTY. PŘÍMÉ NÁKLADY SPOJENÉ S VRÁCENÍM ZBOŽÍ nelze rozumně stanovit předem. PODLE DOSTUPNÝCH INFORMACÍ JE PŘEDPOKLÁDANÝ ODHAD TĚCHTO NÁKLADŮ PODLE VELIKOSTI, HMOTNOSTI ZBOŽÍ, VZDÁLENOSTI ODKUD proběhne REFUND A OD CEN ZA KTERÉ KUPUJÍCÍM VYBRANÝ PŘEPRAVCE POSKYTUJE SVÉ SLUŽBY VE VÝŠI OD 2, - EUR DO 50, - EUR.
10.13. V PŘÍPADĚ, ŽE KUPUJÍCÍ nesplnil některou z povinností UVEDENÝCH V BODECH 10.4. A 10.5. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK, ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY NENÍ PLATNÉ A ÚČINNÉ A PRODÁVAJÍCÍ NENÍ POVINEN VRÁTIT VŠECHNY prokazatelně PLATBY PODLE BODU 10.8. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK KUPUJÍCÍMU A ZÁROVEŇ MÁ NÁROK NA ÚHRADU NÁKLADŮ SPOJENÝCH S ODESLÁNÍM ZBOŽÍ ZPĚT KUPUJÍCÍMU.
ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ:
Kupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na (goldcarp@europe.com), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Sb ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Sb, tedy Slovenská obchodní inspekce nebo osoba zapsaná do příslušného seznamu vedeného Ministerstvem hospodářství České republiky. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 zákona 391/2015 Sb Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo roz hodcovský soud.
Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH.
Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů ode dne jejího odeslání neodpoví vůbec, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen "ARS"). Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 CFU a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení ARS se podává k subjektu ARS podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů ode dne jejího odeslání neodpoví vůbec, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen "ARS"). Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 CFU a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení ARS se podává k subjektu ARS podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů ode dne jejího odeslání neodpoví vůbec, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen "ARS"). Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 CFU a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení ARS se podává k subjektu ARS podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
11. Závěrečná ustanovení
11.1. PRODÁVAJÍCÍ SI VYHRAZUJE PRÁVO NA ZMĚNU TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK. POVINNOST PÍSEMNÉHO OZNÁMENÍ ZMĚNY TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH podmínka je splněna UMÍSTĚNÍM NA INTERNETOVÉ STRÁNCE ELEKTRONICKÉHO OBCHODU PRODÁVAJÍCÍHO.
11.2. V PŘÍPADĚ, POKUD JE KUPNÍ SMLOUVA UZAVŘENÁ PŘÍBALOVÉ FORMĚ, JAKÁKOLIV JEJÍ ZMĚNA musí mít písemnou formu.
11.3. V případě pochybností se STRANY DOHODLY, ŽE ZA DOBU POUŽITÍ SE POVAŽUJE DOBA OD doručení zboží kupujícímu (VČETNĚ DNE DORUČENÍ) PODLE BODU 5.7. TĚCHTO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK DO DNE VRÁCENÍ ZBOŽÍ PRODÁVAJÍCÍMU, RESP. Předáním zboží Kurýři ZA ÚČELEM JEHO DOPRAVY PRODÁVAJÍCÍMU.
11.4. STRANY SE DOHODLY, ŽE KOMUNIKACE MEZI NIMI BUDE PROVÁDĚNÁ ZEJMÉNA VE FORMĚ E-mailové zprávy, RESP. PROSTŘEDNICTVÍM listovních zásilek.
11.5. NA VZTAHY NEUPRAVOVANÉ těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení občanského zákoníku, ZÁKONA Č. 22/2004 CFU O elektronickém obchodu a O ZMĚNĚ ZÁKONA Č. 128/2002 CFU O STÁTNÍ KONTROLE VNITŘNÍHO TRHU VE VĚCECH OCHRANY SPOTŘEBITELE A O ZMĚNĚ NĚKTERÝCH ZÁKONŮ V ZNĚNÍ ZÁKONA Č. 284/2002 CFU Ve znění pozdějších předpisů, ZÁKONA Č. 250/2007 CFU O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE A O ZMĚNĚ ZÁKONA ČESKÉ NÁRODNÍ RADY Č. 372/1990 ZB. O PŘESTUPCÍCH ve znění pozdějších předpisů A ZÁKONA Č. 102/2014 CFU O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE PŘI PRODEJI ZBOŽÍ NEBO POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB NA ZÁKLADĚ SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU NEBO SMLOUVY UZAVŘENÉ MIMO PROVOZNÍCH PROSTORŮ PRODÁVAJÍCÍHO A O ZMĚNĚ NĚKTERÝCH ZÁKONŮ. NA VZTAHY NEUPRAVOVANÉ těmito všeobecnými obchodními podmínkami, KTERÉ VZNIKLY mezi prodávajícím a kupujícím, KTERÝM JE OBCHODNÍ SPOLEČNOST NEBO fyzická osoba - podnikatel, se vztahují příslušná ustanovení OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU.
11.6. TYTO VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY nabývá účinnosti vůči KUPUJÍCÍMU odeslání elektronické objednávky kupujícím.
11.7. KUPUJÍCÍ zasláním objednávky POTVRZUJE, ŽE SI TYTO VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PŘEČETL.
odstoupení
1. Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží.
Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese Gold Carp, Náměstí Kossutha 5, Komárno 94501, Slovensko příp. goldcarp@europe.com. Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout http://www.haldorado-shop.sk/odstupenie-od-zmluvy.doc . Pokud využijete tuto možnost, přijetí odstoupení od smlouvy Vám neprodleně potvrdíme na trvanlivém nosiči (například e-mailem).
Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud zaslat sdělení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.
Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět, podle toho, co nastane dříve
3. Způsob vrácení zboží od spotřebitele
a) Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na naši adresu nejpozději do 14 dnů
ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží
odešlete zpět před uplynutím 14 denní lhůty.
b) Přímé náklady na vrácení zboží Ponesete (spotřebitel, zákazník).
c) Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným
způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
V komára DNE 01.08.2018